ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Καλή και ευλογημένη χρονιά!




Η Γεωργία κι εγώ σας ευχόμαστε χρόνια πολλά,  καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά, δύναμη, πρόοδο και αισιοδοξία!Ας είναι το 2017 ένα έτος δημιουργικό, ελπιδοφόρο, ας φέρει την ειρήνη και την αγάπη σε όλο τον κόσμο!

Το 2016 ήταν περίεργη χρονιά για μένα, υπήρχαν καταστάσεις που με γέμιζαν άγχος και πρώτη φορά στη ζωή μου αντιμετώπισα προβλήματα υγείας.  Η χρονιά έκλεισε άσχημα με ένα ακόμη πρόβλημα στην υγεία μου και δυστυχώς με την απώλεια δικού μας αγαπημένου προσώπου λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα.  Όπως καταλαβαίνετε δεν είχα καθόλου  τη διάθεση να μπω στο μπλογκ μου τόσες μέρες, πρέπει όμως να κοιτάζουμε μπροστά και να προχωρούμε παρακάτω.Στην πρώτη ανάρτηση της καινούριας χρονιάς θα ήθελα να σας δείξω μια κατασκευή που κάναμε πέρυσι με την Γεωργία, γιατί όπως καταλαβαίνετε τον προηγούμενο μήνα δεν μπορέσαμε να κάνουμε τίποτε καινούριο.  Είναι ένα διακοσμητικό για την εξώπορτα που φτιάξαμε από δυο κομμάτια φλοιού σημύδας.



 Τα κομμάτια του φλοιού τα είχαμε βρει και τα είχαμε μαζέψει, όπως κάνουμε συνήθως με ότι ενδιαφέρον βρίσκουμε στη φύση. Τα περάσαμε με βερνίκι πέτρας για εξωτερικό χώρο και έγραψα επάνω τις ευχές μας για  υγεία, αγάπη, ειρήνη, ευημερία. Μετά ξαναπεράσαμε τα ξύλα με βερνίκι και ρίξαμε  μπόλικο λευκό γκλίτερ.  Με ένα κατσαβίδι άνοιξα τρύπες και περάσαμε σπάγκο για να τα κρεμάσουμε.











Στο ένα κομμάτι ξύλου κολλήσαμε δυο κομμάτια λευκής δερματίνης που κόψαμε σε σχήμα έλατου και επάνω ψεκάσαμε κόλλα σε σπέι και ρίξαμε μπόλικο λευκό γκλίτερ. Στο άλλο κομμάτι ξύλο κολλήσαμε μια χιονονιφάδα που είχαμε αγοράσει από γνωστό κατάστημα.








 

Στο κάτω μέρος της κατασκευής κρεμάσαμε δυο κουκουνάρια που προηγουμένως τα είχαμε περάσει με λίγο λευκό ακρυλικό χρώμα.






Συμπλήρωσα την διακόσμηση της πόρτας με μια γιρλάντα, απομίμηση ελάτου, στην οποία πρόσθεσα κουκουνάρια που τα είχαμε βάψει λίγο στις άκρες για να φαίνονται σαν χιονισμένα.







  Να σας ευχηθούμε τα καλύτερα για τη νέα χρονιά και πάντα το χαμόγελο, η αγάπη και η αισιοδοξία να ζεσταίνουν τις καρδιές.




                                        Πολλά φιλιά




                              Θάλεια   και   Γεωργία






18 σχόλια

Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com


Προσθέστε ένα σχόλιο ως Thalia Tzellou
Κορυφαία σχόλια


StreamΟ χρήστης Thalia Tzellou μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+
+76  

  Ioanna Kioussi 




Καλή χρονιά !!



Thalia Tzellou 

 +Ioanna Kioussi Καλή χρονιά να έχουμε Ιωάννα μου!!!

Καλή χρονιά Θάλεια μου!! Να είστε καλά όλη η οικογένεια με υγεία πάνω από όλα, κάτι τόσο πολύτιμο πια!
Δυστυχώς και εμείς χάσαμε δύο συγγενείς.. Δε ξέρω αλλά αυτό το 2016 έφερε πολλούς θανάτους στο τέλος. Ελπίζω η νέα χρονιά να είναι για όλους καλή και τυχερή!! Το ζήλεψα το διακοσμητικό σας και γενικά όλη την εξωτερική διακόσμηση με τα κούτσουρα!! Δώσε πολλά πολλά φιλιά στη Γεωργία!!

+32  
Να σου ευχηθω και από εδω καλή χρονιά Θάλεια μου (αν και καθυστερημένα!) Όπως πάντα οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!

+12  
Καλή χρονιά, με υγεία, χαμόγελα και αγάπη!!! Υπέροχα στολίσατε!! Καλή συνέχεια!!

+21  
Τι όμορφη κατασκευή!Καλή Χρονιά Θάλεια μου, ευλογημένη και δημιουργική!!! Καλή συνέχεια!!!


+32 
 

Καλή χρονιά Θάλεια μου! Εύχομαι το 2017 να σε γεμίσει έμπνευση και να σας δώσεις υγεία και μπόλικη χαρά στο σπιτικό σας!
  
Χρόνια Πολλά , Καλή χρονιά, με όμορφες δημιουργίες! Υγεία ευτυχία και αγάπη!
+21  
ΟΙ γιορτες πέρασαν ομως οι ευχες για να φερει αυτή η χρονια που μολις κανει τα πρωτα της βηματα.. υγεια...υγεια... υγεια.. και πολύ αγαπη είναι απο καρδιας Θάλεια μου ας μας συντροφευουν όλη την χρονια.. να φυγουν όλα τα δυσκολα και απο εδω και περα μονο χαρούμενα γεγονοτα στο σπιτικο σου κορίτσι μου ..
Ο στολισμος στην πόρτα σου μοναδικος.. υπεροχος.. ηταν ... εστω και καθυστερημενα όλόψυχα φιλη μου σου ευχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ .. με ότι καλυτερο να σου φερει... φιλακια πολλα σε σενα και στην Γιωργία σου..!!!
  
Τι έπαθες Θάλεια μου; Είσαι καλύτερα τώρα; Όλα τα άσχημα να μείνουν στο 16 Θάλεια μου! Τα χρυσά σου τα χεράκια κάνουν έτσι κι αλλιώς θαύματα!
  
Πολύ ξεχωριστή διακόσμηση! Πολύ κομψή! Καλή χρονιά!!
  
Υπέροχη κατασκευή!
Καλή χρονιά γεμάτη χαρά, υγεία και πρόοδο σε ό,τι κάνετε!
Φιλιά!
  
Καλή χρονιά κορίτσια. Όλα τα άσχημα, να φύγουν μαζί με τον παλιό χρόνο. 
Η κατασκευή σας, μοναδική. 
Η φύση μας δίνει όλα τα υλικά για δημιουργία. 
Να είστε καλά.
Πολλά φιλιά.
  
Καλή χρονιά, Θάλεια μου, με υγεία, πάνω απ'όλα, αγάπη και χαρά στην οικογένειά σου!
Συλλυπητήρια για την απώλεια που είχατε. Εύχομαι η νέα χρονιά μόνο χαρές να σας φέρει!
Πολύ όμορφος ο στολισμός της εισόδου σας! Η ωραία αυτή κατασκευή, ταίριαξε απόλυτα
και με τους κορμούς και την ξύλινη επένδυση στα φυτά.
Φιλάκια πολλά και στις δύο σας και χρόνια πολλά!!!!
  
Πολύ όμορφα στολισμένη η είσοδός σας! Καλή χρονιά! AriadnefromGreece!
  
Μοναδική κατασκευή αυτη που έκανες και τόσο ταιριαστή με το περιβάλλον Θάλεια μου.Σας ευχομαι όλες τις ευχές που αναφέρατε και πολύ αγάπη στο σπιτικό σας...φιλάκι πολλά!
  

  Ο χρήστης 
Καλλιτεχνικες Δημιουργιες μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+
+21  

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας