ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Έκθεση φωτογραφίας 8 - 14 Ιουνίου 2018



                                                                   

 Μετά από ένα χρόνο απουσίας από το μπλογκ  επανερχόμαστε με τη Γεωργία θέλοντας να μοιραστούμε μαζί σας μια χαρούμενη προσωπική στιγμή, την συμμετοχή της Γεωργίας στην ομαδική έκθεση φωτογραφίας των νέων μελών της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς.


Τα εγκαίνια της έκθεσης έγιναν την Παρασκευή 8 Ιουνίου στον Νερόμυλο και η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 14 Ιουνίου.Ο Νερόμυλος βρίσκεται στην Κρύα Λιβαδειάς, δίπλα στο ποτάμι Έρκυνα, σε ένα πραγματικά μαγευτικό μέρος





Η Γεωργία πήρε μέρος με τις φωτογραφίες που βλέπετε πιο κάτω.




Ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο στην Πλάκα.



Ένα άγαλμα από το Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών.




Προσφυγόπουλο στη Λιβαδειά.



Μέσα από λεωφορείο στην Αθήνα.








Θα ήθελα να συγχαρώ όλους όσους πήραν μέρος στην έκθεση με καταπληκτικές φωτογραφίες!










Εγώ και ο Ζήσης, περήφανοι γονείς, μαζί με τη Γεωργία.










 Σας φιλούμε και σας ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα!

                           

Με αγάπη

 Θάλεια - Γεωργία



Κορυφαία σχόλια
 
 

Stream

ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΡΟΥΛΑ

 πριν από 6 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 

Πολύ αργα πηρα είδηση την αναρτηση σας Θαλεια μου ...πως μεγαλωσε η Γιωργια σας; την θυμαμαι απο παλιες φωτογραφιες της μια ομορφι μικρή δεσποινιδα και τωρα εγινε μια πραγματικη δεσποινιδα κουκλα να την χαιρεστε οπως να χαιρεται και το ταλεντο της στην φωτογραφία.. !!
Χαρηκα που σε "ειδαμε παλι εδώ" 
Να περνας πότε πότε να τα λεμε για οσες δεν εχεουμε φεης μπουκ.. φιλακια και στις δυο σας.. να περνατε όμορφααα!!!!!

+
 
2
3
2
  
 
 
Απάντηση
 Ρουλίτσα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Πραγματικά η Γεωργία μεγάλωσε  πάρα πολύ.  Δεν κατάλαβα καθόλου πως πέρασαν τα χρόνια. Όσο για το μπλογκ χάθηκα μια λόγω υποχρεώσεων και μια λόγω χαλασμένου λάπτοπ που αν και το δώσαμε τόσες φορές για φτιάξιμο με ταλαιπωρεί ακόμη. Συνέχεια λέω να επανέλθω και να δω και τις αναρτήσεις σας που έχω χάσει και δεν τα καταφέρνω. Μου έχετε λείψει όμως. Φιλάκια πολλά πολλά και την αγάπη μας.

 Θαλεια μου χρονια πολλα για την μερα.. καλα να είστε και εδω καπου γυρω θα ειμαστε να τα λεμε.. φιλακια και στις δυο σας!!!


Christina Petaloti

 πριν από 7 μήνες (έγινε επεξεργασία)  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Θέλουμε περισσότερη Λιβαδειά! Είναι τόσο όμορφη; Το είχα πει και στην Νικολέτα από το Μώλο Φθιώτιδας ότι η Στερεά Ελλάδα δεν είναι καθόλου προβεβλημένη.

Και τώρα στο δια ταύτα. Δηλαδή αυτή είναι η Γεωργία; Ο Χριστός! Δεσποινίδα ολόκληρη. Φτου φτου
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση

Χριστίνα μου η Στερεά Ελλάδα πραγματικά έχει υπέροχα μέρη και όντως δεν τα ξέρουν πολλοί. Η Λιβαδειά είναι όμορφη πόλη και ειδικά στις πηγές του ποταμού δίπλα στο κάστρο είναι μαγευτικά! Και ναι, χα χα, αυτή είναι η Γεωργία που μεγάλωσε. Αγνώριστη, έτσι? Φιλάκια πολλά!!


Zina Z

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Μπραβο κουκλα!!!!! μα τι ομορφες φωτο και επισης...ποσο κουκλα η Γεωργία!!!! πάντα επιτυχίες!!!
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση
 
Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ζήνα μου! Φιλάκια πολλά και την αγάπη μας!


Eleni Flogera

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Συγχαρητήρια Γεωργία μου! Τα φωτογραφικά σου στιγμιότυπα λένε πως έχεις καλλιτεχνική ματιά.
Το κτίριο και το μέρος που έγινε η έκθεση πραγματικά με μάγεψε.
Καλό καλοκαίρι!
 


  
 
 · 
 
Απάντηση
 
Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ελένη μου! Καλό καλοκαίρι, φιλάκια πολλά!


Marie-Anne Barelier-Synodinou

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Συγχαρητήρια Γεωργία μου!!! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου! Καλή συνέχεια σ αυτή την υπέροχη τέχνη και πάντα με επιτυχίες!!!
Θάλεια μου να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε!!! Πολλά φιλιά!!!
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση
 
Μαριάννα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Τα φιλιά μας και την αγάπη μας!


Vicky Drosou (Ποδηλάτισσα)

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!! Μεγάλη αγάπη η φωτογραφία .... εύχομαι η Γιωργία να μας μαγέψει με πολλά υπέροχα κλικ!!!! Συγχαρητήρια ... πάντα επιτυχίες!!!
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση
 Πραγματικά μεγάλη αγάπη η φωτογραφία Βίκη μου. Η Γεωργία είναι συνέχεια με την κάμερα στο χέρι. Σε ευχαριστούμε πολύ και σε φιλούμε!


Rena

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Συγχαρητηρια!!!Παντα επιτυχιες!!!!
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση
 
Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ρένα μου!


Ariadne Skyrianidou

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Τι ωραία εκδήλωση!Μπράβο στη Γεωργία που έχει μεγαλώσει πολύ και είναι κούκλα!Να τη χαίρεστε!AriadnefromGreece!
 


  
 
 · 
 
Απάντηση



Sunday at Home Blog

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει. Με τόσο καλλιτεχνική αύρα η μαμά, είναι φυσικό να ακολουθεί και η κόρη! Συγχαρητήρια στη Γεωργία πάντα τέτοια!
 


  
 
 · 
 
Απάντηση


Sofia Tsimari

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
αχ να μην ειμαι κονταααααααααααα μπραβο να το χαιρεστε το κοριτσι σας.....μου αρεσε πααααααααρα πολυ η εξυπνη φωτο με το παραθυρο του λεωφορειου!!!!!παμντα τετοια τς ευχομαι κ σεις να καμαρωνετε!!!!!τα φιλια μου
+
 
1
0
1
  


Ναταλία Τζέλλου

 πριν από 7 μήνες  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 
 
Συγχαρητήρια Γεωργίτσα μου! Πάντα επιτυχίες να έχεις στη ζωή σου!!!
+
 
1
0
1
  
 
 · 
 
Απάντηση



Αναρτήθηκε από 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας