ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ



Στο σπίτι μου υπάρχει ένα πολύ μικρό μπάνιο στο ισόγειο κάτω από τη σκάλα.
Μου φαινόταν πολύ σκέτο αφού λόγω του ότι δεν περίσσευαν χρήματα όταν χτίζαμε το σπίτι, είχα διαλέξει για τον τοίχο ένα απλό πλακάκι χωρίς κάποιο διακοσμητικό στοιχείο.
 Με την κορούλα μου  Γεωργία σκεφτήκαμε να κολλήσουμε πολύχρωμα βότσαλα στον τοίχο,εκεί που τελειώνει το πλακάκι, τα οποία είχαμε μαζέψει στην παραλία στο Λουτράκι το καλοκαίρι που πέρασε, στη διάρκεια των διακοπών μας εκεί.
Τα βότσαλα τα κολλήσαμε στον τοίχο με κόλλα σιλικόνης και μετά τα πέρασα με ένα χέρι βερνίκι για πέτρα για να γυαλίσουν και να αναδειχτεί το χρώμα τους. Πραγματικά απέκτησαν ένα ωραίο έντονο χρώμα σαν να ήταν βρεγμένα.
Στον τοίχο κολλήσαμε με σιλικόνη λίγους αστερίες και το μπάνιο μας άλλαξε εντελώς. Δυστυχώς δεν είχα σκεφτεί να τραβήξω φωτογραφίες και να σας δείξω πως ήταν πρίν αλλά νομίζω ότι μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά.
 Η κορούλα μου χάρηκε πάρα πολύ όταν το είδε τελειωμένο, ειδικά επειδή συμμετείχε σε όλη την διαδικασία.

 






                                                                  Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!!!






2 σχόλια:

  1. Τέλεια ιδέα!! την έκανα και εγώ σε πληροφορώ και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο! μάζεψα άσπρα βότσαλα από την παραλία και έβαλα κάτι κεράκια ρεσό, πήρα και αυτές τις καινούριες πετσέτες μπάνιου στο υπέροχο αυτό λιλά χρώμα https://www.bedandbath.gr/mpanio/petsetes/petsetes-mpaniou-vamvakeres-monoxromes-fieldcrest-ultra-soft-001426/?ColorID=512, έβαλα και μικρά κασπό με κακτάκια και δείχνει τόσο τέλειο το μπάνιο μου τώρα, σαν καινούριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ! Θα έγινε τέλειο! Και οι πετσέτες που διάλεξες υπέροχες! Θα ήθελα κι εγώ πάρα πολύ να διακοσμήσω με κασπό αλλά το μπάνιο μου είναι μικροσκοπικό και δεν χωράει τίποτε. .

      Διαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας