ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2019

ΠΑΓΟΠΕΔΙΛΑ DIY

Σας έχει τύχει ποτέ να δείτε κάποιο αντικείμενο, να σας μαγέψει και να θελήσετε να το αποκτήσετε; Αυτό ακριβώς έπαθα όταν είδα εικόνες στο Pinterest από ζευγάρια παγοπέδιλα που τα είχαν μετατρέψει σε Χριστουγεννιάτικο στολίδι για την εξώπορτα. Ε λοιπόν, θα έφτιαχνα ένα μόνη μου.  

Ουπς.... πρόβλημα!  

Δεν είχα παγοπέδιλα για πατινάζ, είχα  κρατήσει  όμως κάποια παλιά και χαλασμένα ζευγάρια μποτάκια και όταν λέμε δεν πετώ τίποτε...χα χα.....το εννοώ...    


Εψαξα και βρήκα στη σοφίτα ένα ζευγάρι μαύρα μποτάκια με κορδόνια που ταίριαζαν αρκετά με αυτό που είχα στο μυαλό μου και αφού τα καθάρισα λίγο με ένα βρεγμένο σφουγγάρι τα πέρασα ένα χέρι primer. Τα στέγνωσα με το πιστολάκι γιατί δεν είχα την υπομονή να περιμένω να στεγνώσουν μόνα τους και μετά τα πέρασα δυο χέρια ακρυλικό σατινέ χρώμα που μου είχε περισσέψει από βάψιμο τοίχων.



Στην αρχή έβαψα όλο το μποτάκι λευκό, ακόμα και τη σόλα, τελικά όμως δεν μου άρεσε και πέρασα τη σόλα και το τακούνι με μαύρη ακρυλική μπογιά. Στο πίσω μέρος το μποτάκι είχε ύφασμα το οποίο έβαψα γαλάζιο, το αγαπημένο χρώμα της Γεωργίας μετά το λευκό  και στο πλάι έκανα μια ζωγραφιά. 

Πέρασα όλο το παπούτσι βερνίκι και όσο ήταν ακόμη υγρό έριξα επάνω μπόλικο λευκό γκλίτερ. Τα παπούτσια λάμπουν απίστευτα στο φως αλλά αυτό δεν μπορώ να το αποτυπώσω καλά στη φωτογραφία. Μπροστά έδεσα μια γαλάζια κορδέλα.


Μέσα στα παπούτσια τοποθέτησα ένα χρυσό δίχτυ που είχε περισσέψει από κάποια παλιά Χριστουγεννιάτικη κατασκευή, λίγα κομμάτια φίλτρο απορροφητήρα που και αυτό μου είχε μείνει από άλλες κατασκευές και τέλος έβαλα από ένα  στολίδι για να δώσω μια Χριστουγεννιάτικη νότα.  Ολα αυτά τα στερέωσα μεταξύ τους και με το παπούτσι με λίγη ζεστή σιλικόνη για να μην τα πάρει ο αέρας αφού σκόπευα να τα βάλω στην εξώπορτα.





Τώρα μου έμενε να φτιάξω το κάτω μέρος του παγοπέδιλου. Εκοψα χαρτόνι σε σχήμα λεπίδας και το έντυσα με ασημί αυτοκόλλητο. Το χαρτόνι το άνοιξα στα δύο στο πάνω μέρος για να μπορέσω να το κολλήσω στο παπούτσι με ζεστή σιλικόνη.




Επάνω στο χαρτόνι και στη σόλα από το μποτάκι έβαλα άτλακολ και έριξα μπόλικο γκλίτερ και λίγο ψεύτικο χιόνι. Να το αποτέλεσμα. 




Μετά τις γιορτές θα αφαιρέσω από πάνω τα στολίδια όπως πρότεινε η Γεωργία και θα βάλουμε λίγη λευκή γούνα γύρω γύρω για να τα κρατήσουμε στην εξώπορτα όλο το χειμώνα.



Η Γεωργία και εγώ θα θέλαμε να ευχηθούμε καλή Πρωτοχρονιά και η νέα χρονιά να είναι  χαρούμενη, δημιουργική, γεμάτη υγεία, αγάπη, ευημερία χαμόγελα και δύναμη να αντιμετωπίσουμε τα πάντα!

 Ας ονειρευτούμε και ας κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα!

Να περάσετε όλοι όμορφα με τους αγαπημένους σας και θα τα πούμε....του χρόνου...




                   Πολλά πολλά φιλιά και την αγάπη μας!





9 σχόλια:

  1. Θάλειά μου, τι ωραία κατασκευή πού έκανες!! Δεν θα το καταλάβαινα ποτέ πώς οι λεπίδες είναι από χαρτόνι!
    Πολύ καλή δουλειά και πολύ όμορφο και διακοσμητικό το αποτέλεσμα!
    Καλή χρονιά, σου εύχομαι, με υγεία και αγάπη σε όλη την οικογένεια!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου! Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και ότι επιθυμείτε και να περνάτε όμορφα! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτική δημιουργία !!! Μπράβο σας !!!!!
    Πολλές ευχές για τη νέα χρονιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ράνια μου! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  3. Καλά ...αν κι εδώ κάνω ποδαρικό, τι να πω!
    Αγαπημένη μου Θάλεια, έκανες τόσο αληθινά τα παγοπέδιλα!Δεν είχα προλάβει να τα δω!
    ΕΎΧΟΜΑΙ ΟΛΗ Η ΧΡΟΝΙΑ, 2020, ΝΑ ΚΥΛΗΣΕΙ ΟΜΟΡΦΑ με ασημόσκονη στα όνειρά σας!
    ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επανέρχομαι!
    Δυο φορές το 20, στην νέα χρονιά, δυο φορές κι εγώ για να διορθώσω την λέξη!Πάντα όταν αναφέρομαι στην αγαπη, χρησιμοποιώ την λέξη πολλή και όχι πολύ!
    Λοιπόν, όποιοι κι αν είναι οι κανόνες, εύχομαι δυο φορές και άλλες τόσες, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    Με πολλή αγάπη!
    Η αγάπη μετράει, όχι η γραμματική της!
    Φιλιά
    Διπλό ποδαρικό!
    Του χρόνου...να γίνει απολογισμός παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο ποδαρικό Βαρβάρα μου! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ και σου ευχόμαστε να έχεις με την οικογένειά σου μια υπέροχη χρονιά με υγεία και αγάπη! Και όπως λες κι εσύ η αγάπη μετρά και όχι η γραμματική. Εχεις την αγάπη μας και τα φιλιά μας, να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  5. Τώρα την είδα την ανάρτηση. Είναι τέλεια ιδέα!!! Και εγώ στην αρχή είδα παγοπέδιλα αλλά δεν πήγε το μυαλό μου. Μετά διάβασα diy και κατάλαβα πως κάτι έχεις φτιάξει! Νομίζω ειναι το πιο ωραίο Χριστουγεννιάτικο diy που είδα φέτος. ��❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελεάνα μου! Πήρα την ιδέα από το πίντερεστ, μόνο που εκεί είχαν αληθινά παγοπέδιλα και ήταν τόσο ωραία που τα ζήλεψα και προσπάθησα να φτιάξω παρόμοια με ότι είχα. Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας