ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ


  Χρόνια Πολλάαααααα  με υγεία, αγάπη, δημιουργία και αμέτρητες χαρές!   

Η Γεωργία και εγώ επιστρέφουμε στο μπλογκοσπιτάκι μας, που μας έλειψε πάρα πολύ, με μια Χριστουγεννιάτικη κατασκευή, ένα στεφάνι για την εξώπορτα. 

Τις προηγούμενες χρονιές είχαμε κάνει τα παρακάτω διακοσμητικά, το στεφάνι από ξερά κλαδιά δεντρολίβανου και καρπούς από πλάτανο βαμμένους κόκκινους και την κατασκευή από φλοιό δέντρου που μπορείτε να δείτε εδώ .



Φέτος θέλαμε κάτι διαφορετικό, κάτι πιο κλασικό. Σκέφτηκα να κάνω κάποιο στεφάνι με ξερά κλαδιά που είχα φυλαγμένα. Δεν πετώ τίποτε είπαμε, χε χε...  Ανάμεσά τους βρήκα κάποια πλεγμένα κλαδιά από ένα γιασεμί που είχα πριν χρόνια. Το γιασεμί κάποτε χάλασε αλλά είχα κρατήσει αυτό το κομμάτι του πλεγμένου κορμού του που το είχα βρει ενδιαφέρον αλλά δεν ήξερα που θα μπορούσε να μου χρησιμεύσει.  Είχα αγοράσει κάποια στιγμή κάποια κλαδάκια γκι με ένα ευρώ τα δύο. Τα προόριζα για κάποιο ανθοδοχείο αλλά έδειχναν πολύ ψεύτικα μέσα στο σπίτι, για το στεφάνι όμως που ήθελα να κάνω ήταν μια χαρά.

Στερέωσα το γκι επάνω στα πλεγμένα κλαδιά και μετά τα λύγισα και τα έδεσα με σπάγκο με τέτοιο τρόπο που να σχηματίζουν στεφάνι. Το σχήμα τους δεν είναι ακριβώς κυκλικό, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, αλλά αν τα λύγιζα περισσότερο θα έσπαζαν. Πάντως, έτσι μου άρεσαν τελικά πιο πολύ και της Γεωργίας επίσης. Έδεσα με μια κορδέλα χρυσές καμπανούλες στο πλάι και έτοιμο. Το θέλαμε όσο πιο απλό γίνεται οπότε δεν προσθέσαμε άλλα στολίδια. Σκοπεύω να το αφήσω στην πόρτα όλο τον χειμώνα βγάζοντας τις καμπανούλες.


Εδώ βλέπετε την εξώπορτα με τα υπόλοιπα διακοσμητικά. Τα κούτσουρα κάτω, δεξιά και αριστερά, είναι βαμμένα με λευκό ακρυλικό χρώμα!

Η ξύλινη ταμπέλα είναι φτιαγμένη από κομμάτια ξύλου από παλέτα και μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για την κατασκευή της εδώ

Με την ευκαιρία να σας δείξω και τον υπόλοιπο στολισμό του σπιτιού. 

Στην εσωτερική σκάλα στολίσαμε με μια γιρλάντα - κλαδί ελάτου και πάνω του κρέμασα στολίδια που περίσσεψαν από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, αφού η Γεωργία φέτος το ήθελε πολύ λιτό.  Ωωω  ναι, δεν αλλάξαμε χαρακτήρα. Για όσους μας θυμούνται από τα προηγούμενα χρόνια της Γεωργίας της αρέσει το μίνιμαλ και εμένα το λί....γο πιο φορτωμένο.

 Χα χα, ευτυχώς έχουμε μάθει να κάνουμε και οι δυο υποχωρήσεις και να βρίσκουμε κοινά σημεία







Στην κουζίνα ζωγραφίσαμε στην πόρτα ένα αρκουδάκι με λευκό μαρκαδόρο.



                           Να και το δεντράκι μας.

Διαλέξαμε στολίδια σε χρώματα λευκό, κόκκινο και χρυσό. Με τα ίδια χρώματα παίξαμε σε όλο τον χώρο.










Να σας προσφέρουμε ένα λικεράκι, ένα γλυκό και να σας ευχηθούμε να περνάτε πολύ πολύ όμορφα!! 

Δεν σας ευχόμαστε ακόμη καλή πρωτοχρονιά γιατί έχουμε σκοπό να κάνουμε κι άλλη ανάρτηση μέχρι τότε. Ήταν να μην κάνουμε την αρχή, χα χα.




                                     Πολλά πολλά φιλιά!





18 σχόλια:

  1. Είναι όλα πολύ όμορφα !!!!
    Μπράβο και στις δυό σας και του χρόνου !!!!
    Χρόνια πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου νάχετε υγεία και ...σύμπνοια και να ξαναστολίσετε το ομορφο σπιτικό σας Θαλεια μου!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά σας εύχομαι και κάθε καλό στο κοριτσάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ και σου ευχόμαστε τα καλύτερα για τη χρονιά που έρχεται! Φιλάκια πολλά και από τις δυο μας!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σας!
    Υπέροχο το φτιάξατε το σπιτάκι σας και όχι μόνο από Χριστουγενιατικο στολισμό αλλά γενικά το έχετε φτιάξει φανταστικό!!!!
    Φιλάκια πολλά ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ρένα μου! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και αγάπη! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Όλα πανέμορφα και τέλεια κορίτσια.
    Και το στεφάνι και ο υπόλοιπος στολισμός.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ρένα μου! Καλή χρονιά και ευτυχισμένη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τώρα κατάφερα να καθήσω στον υπολογιστή και να ξαναπεράσω από το μπλογκάκι σας. 'Οχι μόνο, όπως σου έγραψα Θάλεια μου στο FB, χάθηκε ξαφνικά το σχόλιο που έγραφα, αλλά και οι φωτογραφίες είναι μικρές και δεν τις ευχαριστιέσαι όπως από εδώ!. Σας έγραφα πόσο χάρηκα που επιστρέψατε στην μπλογκογειτονιά και πόσο ωραίος είναι και ο φετεινός σας στολισμός. Μου άρεσε πολύ το στεφάνι που φτιάξατε από τα πλεγμένα κλαδιά του γιασεμιού!
    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, εύχομαι, και ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι καλλίτερο!
    Πολλά φιλάκια και καλή Πρωτοχρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαριάννα μου από το κινητό αυτά παθαίνω. Μας έλειψε πολύ η μπλογκογειτονιά, ελπίζω να τα καταφέρω να επιστρέψουμε για τα καλά. Σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε να έχεις μια υπέροχη, ευλογημένη χρονιά με ότι επιθυμείς Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Όλα πανέμορφα και γιορτινά και του χρόνου! .
    Σας εύχομαι καλά Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ελένη μου! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. τι ομορφη διακοσμηση???
    μπραβο σας κορίτσια!
    καλη χρονιά με υγεία κ γεμάτη δημιουργικές στιγμές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Λίτσα μου! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά με υγεία και αγάπη! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Γεια στα χερια σας!
    Πολύ ωραία διακόσμηση.
    Και το στεφανι και το αρκουδακι στο τζαμι, μου αρεσαν πάρα πολύ!
    Σουπερ και το κερασμα, μου αρεσουν τα λικερ!
    Καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Αριάδνη μου! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Κορίτσια μου γλυκά σας εύχομαι καλή χρονιά και στο νέο ξεκίνημα του ιστολογίου σας.Μας λείψατε.Φιλακια πολλά και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Μαρία μου! Κι εσείς μας λείψατε πολύ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας