ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ




Κάθε φθινόπωρο παίρνω την καθιερωμένη κολοκύθα για να φτιάξω κολοκυθόπιτες, όπως έφτιαχνε η γιαγιά μου. Το σπίτι της μοσχομύριζε τέτοια εποχή μπατζίνα με καλαμποκάλευρο, τριμμένο κολοκύθι και τυρί φέτα καθώς και γλυκιά κολοκυθόπιτα. Δεν τα καταφέρνω όμως ούτε να πλησιάσω την νοστιμιά που είχαν. Βέβαια αυτές τις πίτες τις φτιάχνει και η μαμά μου, την έχω όμως μακριά και έτσι αρκούμαι στις δικές μου προσπάθειες. Μόνη μου όμως τις φτιάχνω, μόνη μου τις καταναλώνω, διότι τα καμάρια μου, πατέρας και κόρη,δεν καταδέχονται ούτε να δοκιμάσουν.
Πριν λίγες μέρες διάβασα  την  ανάρτηση της Αλέκας Craftaholic για μια υπέροχη κολοκυθόπιτα που έφτιαξε,  δείτε  εδώ,  με συνταγή της Λίλιας από το spoon- stories. Αυτή την κολοκυθόπιτα υπήρχε ελπίδα να την δοκιμάσουν, γιατί τα υλικά της μου ακούγονταν πεντανόστιμα.
Αγοράστηκε λοιπόν η κολοκύθα μας και η Γεωργία ανέλαβε δράση! Έβγαλε τα σπόρια από το εσωτερικό της κολοκύθας και την έξυσε εσωτερικά με ένα κουτάλι. Βοήθησα κι εγώ γιατί ήταν αρκετά  κοπιαστικό. Αφού ξύσαμε την κολοκύθα μας πήραμε μπόλικο τριμμένο κολοκύθι το οποίο μοίρασα σε σακουλάκια και το έβαλα στην κατάψυξη. Έχω να φτιάχνω πίτες για πολύ καιρό. Κράτησα όμως ένα πιάτο γεμάτο κολοκύθι και φτιάξαμε την πίτα μας.




















Αφού ετοιμάσαμε την πίτα,  που πρέπει να πω ότι έγινε ανάρπαστη και δεν έμεινε ούτε ψίχουλο, πήραμε τα σποράκια της κολοκύθας, τα αλατίσαμε και τα βάλαμε στο φούρνο για λίγη ώρα να ψηθούν. Έγιναν σαν τον πασατέμπο, αλλά ακόμα καλύτερα. Δεν σκέφτηκα να τα φωτογραφίσω γιατί είχαμε το νου μας στο φα'ί'.  Την κολοκύθα μετά την ζωγράφισε η Γεωργία με μάτια  και στόμα και την έκοψα στο σχήμα που ήθελε. Εγώ ήθελα να κόψω και ένα τρίγωνο άνοιγμα για μύτη και δύο μικρότερα ανοίγματα για αυτιά αλλά η κόρη μου ήταν ανένδοτη.  Βάλαμε μέσα κεράκι και στολίσαμε τη σκάλα μας.




















Δεν μας άρεσε όμως εκεί και είπαμε να τη βάλουμε στη είσοδο του σπιτιού. Η είσοδος ήταν έτσι, χάλια δηλαδή. Την είχα παραμελήσει από καιρό αλλά τώρα έπρεπε κάτι να κάνω. Έβαψα τις γλάστρες κόκκινες-πορτοκαλί  και πρόσθεσα και ένα κίτρινο χρυσάνθεμο.























                                 Να το αποτέλεσμα.




Δίπλα στην πόρτα έβαλα μια πασχαλίτσα  πήλινη που μου είχε φέρει η αδελφούλα μου. Σκεφτόμουν τι άλλο να βάλω και μου ήρθε στο μυαλό η ανάρτηση που είχε κάνει η Δήμητρα από το Decor Asylum με τα υπέροχα φθινοπωρινά καλάθια   εδώ .   Τοποθέτησα λοιπόν  ένα μεγάλο παλιό καλάθι που είχα. Μέσα έβαλα λεπτά κλαδάκια από δέντρο (μερικά τα ψέκασα με λευκό χριστουγεννιάτικο σπρέι) καθώς και κομμάτια φλοιό, δυο-τρία κλαδάκια βαμβάκι που είχα κόψει από ένα χωράφι, μερικά ξερά φύλλα  και τέλος κάποια χρυσά αγορασμένα κλαδάκια που είχα για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.


Έτοιμη η μια πλευρά της εισόδου.   Από την άλλη μεριά  έβαλα ένα ξύλινο κιβώτιο  που είχα παλιά μαζέψει από τα σκουπίδια για να το ζωγραφίσω κάποια στιγμή. Επάνω του τοποθέτησα την κολοκύθα, και δίπλα δυο φαναράκια και μια σκούπα βαμμένη μαύρη-ασημί από ένα χορευτικό που είχε κάνει η Γεωργία. Δίπλα η ροδιά η καλλωπιστική που την αγόρασα τώρα και δεν ξέρω ακόμη αν θα την βάλω σε γλάστρα ή θα την φυτέψω στον κήπο.


Μου φαινόταν ότι κάτι λείπει και έτσι  προστέθηκαν και δυο μικρά κούτσουρα.








                                            Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!







27 σχόλια

Προσθέστε ένα σχόλιο ως Thalia Tzellou
Κορυφαία σχόλια

Stream


Ο χρήστης Thalia Tzellou μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

+

8
9
8
  

 · 

Απάντηση

Thalia mou ti omorfies ine aftes? Deni ke i kolokitha eki
Μετάφραση

+Anty Maarten Καλησπέρα Αντώνη μου. Αυτοσχεδιάζουμε με την Γεωργία . Καλό απόγευμα!! 

My home My memories (Eleana)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πολύ όμορφη η είσοδος του σπιτιού σου Θάλεια μου!!! Έχει κάτι πολύ θετικό (έτσι ξεχωρίζουμε εμείς τα καλά) και ζεστό- αν και εξωτερικός χώρος και σε κρύο τόπο- Είναι σαν να σε προϊδεάζει για το τι ανθρώπους θα συναντήσεις μέσα σε αυτό!! Η μικρή έχει πολύ πλάκα με τη κολοκύθα!!  :)) 
+

2
3
2
  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου. Η μικρή ενθουσιάζεται πολύ με τις κολοκύθες. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή παίρνουμε κολοκύθες και τις φτιάχνουμε σαν πρόσωπα και τις κρατάμε μέχρι το Halloween και στολίζουμε το σπίτι. Πέρυσι μάλιστα της είχα ετοιμάσει και ένα μικρό πάρτι μεταμφιεσμένων με τις φίλες της με τρομακτικά φαγητά και όλα τα σχετικά.  Φιλάκια πολλά!

Τι καλά +Thalia Tzellou!!!! Τυχερή η μικρούλα!! :))))

Marie-Anne Barelier-Synodinou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πολύ ωραία συνδυάστηκαν οι γλάστρες σου με την κολοκύθα και τα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία, Θάλεια μου!!!! Όμορφο καλωσόρισμα για τον επισκέπτη !  Η Γεωργία σου, όμως, κλέβει την παράσταση!!!!  Φτού, φτού!!!!   Φιλάκια πολλά!
+

1
0
1
  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστώ πάρα πολύ. Φιλάκια πολλά!!!!

Vasso D

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

100% αξιοποίηση της κολοκύθας!Μπράβο σε μάνα και κόρη!
Η είσοδος έγινε πανέμορφη!Μου άρεσε η επιλογή του χρώματος για τις γλάστρες και η φθινοπωρινή σύνθεσή σου! Όσο για τη ροδιά, αν γενικά έχετε καλό κλίμα θα πρότεινα να τη μεταφυτέψεις!
Φιλιά!
+

2
3
2
  

 · 

Απάντηση

Καλημέρα Βάσω μου!  Σε ευχαριστώ πολύ.  Έχεις δίκιο, θα τη μεταφυτέψω τη ροδιά. Κρίμα να την περιορίσω σε γλάστρα. Φιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

Katerina Konstantinou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Θάλεια μου η κόρη σου είναι μια γλύκα και η κολοκύθα έγινε φανταστικό δημιούργημα!! Η είσοδος είναι πανέμορφη και καλωσορίζει με τον καλύτερο τρόπο τον επισκέπτη! Πολλά μπράβο λοιπόν σε μαμά και κόρη!!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα μου.  Φιλάκια!

Rena

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Τι όμορφη και ζεστή είσοδο,φαντάζομαι το εσωτερικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Την παράσταση βέβαια την έκλεψε η κούκλα Γεωργία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!


  

 · 

Απάντηση

Ρένα μου το εσωτερικό είναι λίγο περίεργο. Μας είχαν τελειώσει βλέπεις τα λεφτά και δεν είχαμε για έπιπλα οπότε πήρα παλιά έπιπλα της γιαγιάς μου της πεθεράς μου και μιάς θείας και προσπάθησα να τα συνδυάσω. Ελάχιστα έπιπλα είναι καινούρια. Πολλά φιλιά!!

Αυτοί οι συνδυασμοί δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα  Θάλεια άσε που εξιτάρουν τη φαντασία!!! 

Καλλιτεχνικες Δημιουργιες

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ
Κάθε φθινόπωρο παίρνω την καθιερωμένη κολοκύθα για να φτιάξω κολοκυθόπιτες, όπως έφτιαχνε η γιαγιά μου. Το σπίτι της μοσχομύριζε τέτοια εποχή μπατζίνα με καλαμποκάλευρο, τριμμένο κολοκύθι και τυρί φέτα καθώς και γλυκιά κολοκυθόπιτα. Δεν τα καταφέρνω όμως ού...


  

 · 

Απάντηση

Aleka Craftaholic

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Τελικά η πίτα της Λίλιας έχει γίνει διάσημη,αλλά αξίζει όλα τα εύσημα .Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι η υπέροχη συνεργασία που έχετε μαμά και κόρη.Για την είσοδό σου θα αναφέρω ξανά το θαυμασμό μου για την πόρτα σου(πεθαίνω!) και νομίζω ότι πολλές εκεί στη γειτονιά θα ζηλεύουν με το πόσο ευπρόσδεκτη και καταπληκτικά στολίστηκε.Το καλάθι σου ξεχωρίζει με τα υλικά της φύσης και θα σταθώ στα κλαδιά βαμβακιού που πολύ θα ήθελα να έχω για να τα χαρίσω σε μια αγαπημένη φίλη που ψάχνει εναγωνίως να βρει .Ιδιαίτερα ευχάριστο το έντονο χρώμα στις γλάστρες ,προσδίδουν ζωντάνια .Πραγματικά μία είσοδος που πολύ θα ήθελα να διαβώ!Φιλιά!
+

1
2
1
  

 · 

Απάντηση

Καλημέρα Αλέκα μου. Η πίτα όχι μόνο έγινε ανάρπαστη αλλά έδωσα τη συνταγή στη μαμά μου και της την ζήτησαν όλες οι φίλες της. Για την είσοδο μην το λες ότι θα ζηλεύουν γιατί πολλές στολίζουν εδώ και μάλιστα  έχω βγάλει φωτογραφίες που ήθελα να τις βάλω σε αυτή την ανάρτηση αλλά σκεφτόμενη πονηρά φοβήθηκα ότι θα τραβούσαν όλη την προσοχή γιατί είναι πολύ πιο όμορφες χιχιχι. Το βαμβάκι το μάζεψα έξω από τη Λιβαδειά, αλλά κρίμα που δεν έκοψα λίγο ακόμη. Δεν το είχα σκεφτεί τότε ως διακοσμητικό. Ηθελα μόνο να το δείξω στην κόρη μου. Πολλά φιλιά!!
Εμφάνιση λιγότερων

Sofia Valasiadou (Paraligo)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Τι όμορφη είσοδος! Η κολοκύθα σας είναι έτοιμη να μιλήσει. Μπράβο σε μαμά και σε κόρη!
+

1
2
1
  

 · 

Απάντηση

Καλημέρα Σοφία μου!! Ευχαριστούμε πολύ.

Christina Makri

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πανέμορφη είσοδος, πανέμορφο καλωσόρισμα!  Το καλάθι σου υπέροχο, ο φλοιός υπέροχος...μπράβο Θάλεια μου ... ζηλεύωωωωωωωω θέλω μονακατοικία!


  

 · 

Απάντηση

Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!  Πριν δέκα χρόνια μέναμε σε πολυκατοικία στην Αθήνα αλλά όταν γεννήθηκε η Γεωργία, πουλήσαμε το διαμέρισμα, ήρθαμε στην επαρχία και κτίσαμε σε οικόπεδο που είχε ο άντρας μου. Θέλαμε να μεγαλώσει η μικρή μακριά από την Αθήνα και ευτυχώς μας λέει τώρα και η ίδια ότι καλά κάναμε. Δεν της αρέσει η Αθήνα. Πολλά φιλιά!!

Dimitra Decorasylum

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Υπέροχη η φθινοπωρινή σου είσοδος Θάλεια και ταίριαξαν όλα υπέροχα μεταξύ τους!
Το ξύλινο κουτί πανέμορφο. Μ' αρέσει έτσι ρουστίκ που φαίνεται (όσο το βλέπω δηλ.) αλλά και το καλάθι σου σούπερ! Ειδικά ο φλοιός του ξύλου νομίζω πως έκανε όλη τη διαφορά. Πάντα έτσι με τέτοια διάθεση με την μικρή σου να δημιουργείτε ομορφιές :) Την καλησπέρα μου & σ' ευχαριστώ για την αναφορά!


  

 · 

Απάντηση

Καλημέρα Δήμητρα! Εγώ σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ιδέες που μας δίνεις!  Το κουτάκι ωραίο ήταν και το μάζεψα κι εγώ από τα σκουπίδια για να το ζωγραφίσω, αλλά είναι από ρέγγες και βρωμάει λιγουλάκι. Δεν είναι για μέσα στο σπίτι. Ευτυχώς που μέχρι στιγμής δεν έχουν μαζευτεί όλες οι γάτες της γειτονιάς απέξω. Με τον φλοιό να δεις τι τράβηξα το καλοκαίρι. Οι άλλοι έκαναν το μπάνιο τους και εγώ μάζευα φλοιούς, και μετά δεν ήθελε το έτερον ήμισυ να με βάλει μέσα στο αυτοκίνητο  με τα ξύλα μου μαζί, μην του το λερώσω. Αναγκάστηκα να αφήσω τα περισσότερα πίσω για να μην γυρίσω με τα πόδια. Τελικά το καλάθι το έβαλα μέσα γιατί μου το χαλούσε ο αέρας. Πολλά φιλάκια!!
Εμφάνιση λιγότερων

Maria Pirgianaki

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Νομίζω  οτι έφτιαξες μια ωραία φθινοπωρινή σύνθεση για την εξωτερική είσοδο του σπιτιού σου.Έδωσες μια πιο ζωηρή νότα με το βάψιμο στις γλάστρες και όλο το σύνολο είναι αρμονικό για την εποχή του....φιλάκια πολλά!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

ΧΑΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΤΣΗ

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Θάλεια μου
συνδύασες άψογα το Χαλογουιν με τα Χριστούγεννα και είσαι έτοιμη ,τουλάχιστον ως προς την εισοδο!
Καλό μήνα γλυκειά μου,όμορφο και χαρούμενο!
Φιλάκιααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας