Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015

Μανιτάρια



 


Όπως σας έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση, τον τελευταίο καιρό έχω κάνει  κάποιες αλλαγές στο σπίτι και θα σας τις δείξω σιγά σιγά ξεκινώντας από τον κήπο και τα μανιτάρια μου από πηλό.

Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή.

Μια μέρα εκεί που έψαχνα στο κουτί με τα εργαλεία είδα κάποια εξαρτήματα που μοιάζουν με μεγάλες βίδες. Τα είχα βρει παλιά στα σύνεργα του συζύγου και τα είχα φυλάξει γιατί σκέφτηκα ότι ίσως κάποτε χρειαστούν. Έχω βλέπετε το κακό να μην πετάω τίποτε γιατί όσες φορές το έχω κάνει έχω μετανοιώσει αργότερα.  Να λοιπόν που τώρα ήρθε η ώρα να τα χρησιμοποιήσω. Σκέφτηκα να τα κάνω μανιτάρια για τον κήπο.





Έπλασα καπελάκια από πηλό και τα τοποθέτησα πάνω στα κεφάλια από τις βίδες. Τον πηλό τον άφησα με τις ατέλειές του χωρίς να τον τρίψω καθόλου.
Περίμενα δυο - τρεις μέρες να στεγνώσουν και μετά τα έβαψα με λευκό ακρυλικό χρώμα.
Στο τέλος τα πέρασα με λούστρο για πέτρα που είναι ανθεκτικό στον ήλιο και το νερό και πιστεύω έτσι να μου διατηρηθούν αρκετά και να μην μου χαλάσουν.
Όταν στέγνωσαν καλά καλά, πήραν τη θέση τους στον κήπο.













Αν προσέξατε στην συγκεκριμένη ανάρτηση μιλώ στον ενικό και δεν αναφέρω καθόλου τη Γεωργία. Η Γεωργία  έχει κάνει δική της σελίδα και ασχολείται με διάφορα θέματα, σέβομαι όμως την επιθυμία της και δεν τα ανακοινώνω μέχρι να είναι έτοιμη. Θέλει να προχωρήσει μόνη της και μάλιστα μέχρι στιγμής σημειώνει επιτυχίες. Θα κρατήσω τον τίτλο του μπλογκ και τη φωτογραφία μας, γιατί η Γεωργία αρκετά συχνά θα δίνει το παρόν και από δω. Έτσι και αλλιώς είναι το γούρι μου και βασίζομαι πάντα στη γνώμη της και στις συμβουλές της.


                                       Φιλάκια πολλά  και να περνάτε όμορφα!!!


                                                         Θάλεια